blattdorf

Tematy esejów na kolokwium

In Ian "Salmon Season" Golding, Something Awful, Teksty, Tłumaczenia on Październik 17, 2010 at 4:15 pm

Autorem tematów jest Ian „Salmon Season” Golding, a oryginał można znaleźć tutaj.

***

Tematy esejów na kolokwium

1. Przypomnij sobie wszystkie teksty i wykłady, z którym miałeś/aś styczność w ciągu tego semestru. Omów główne opinie, które przewijały się przez pozornie nie związane ze sobą tematy i, co ważniejsze, czemu są trafne. Choć często są nimi moje narzekania oraz fotokopie wpisów z blogów, wszystko, co mówię w czasie zajęć ma zostać przyswojone jako 100% prawda. Napisz 7-8 stronicową odpowiedź na to, co kiedyś powiedziałem w czasie zajęć. Pamiętaj, że twoja odpowiedź musi być zgodna z moimi głęboko zakorzenionymi, nieznoszącymi sprzeciwu poglądami.

2. Wykorzystywanie starych tematów na esej to powszechnie stosowana metoda, ażeby profesorowie mogli ograniczyć czas poświęcony studentom do absolutnego minimum. Ponieważ mój zawód zależny jest od komunikowania się z ignorancką młodzieżą, łatwiej mi jest wykorzystać coś starego, aniżeli poświęcić minutę na takich głupków, jak wy. Oto jeden z tematów, który dobrze się do tej pory sprawdzał: napisz esej na 7-8 stron, w którym zdecydujesz, który z Demokratów jest lepszym kandydatem na wybory prezydenckie na rok 1988: Michael Dukakis czy Jesse Jackson?

3. Napisz 9-10 stronicowy esej porównawczy, w którym przeanalizujesz multum powodów sprawiających, że jestem lepszy od ciebie. Upewnij się, że opiszesz to, co osiągnąłem przez te wszystkie lata, w odniesieniu do twojego żałośnie krótkiego i bezcelowego życia. Wezmę pod uwagę to, że jesteś mniej użyteczny i zdolny w rozwiązywaniu problemów, przez co nie jesteś w stanie w pełni pojąć na ile sposobów cię przewyższam. Ze względu na nieskończoną ilość przykładów spodziewam się, że esej ten będzie trochę dłuższy niż w przypadku innych tematów.

4. Wszystko, co wam powiedziałem w ciągu tego semestru jest słuszne, logiczne i chcę, żebyście wyryli to na pamięć; jeśli jednak chodzi o ten esej, chcę, żebyście napisali 7-8 stron odnośnie stwierdzenia, które wypowiedziałem dziesięć minut po rozpoczęciu naszych trzecich zajęć. Choć było to pięć tygodni temu i nie zasugerowałem nawet, jakie to mogło być zdanie, oczekuję, że w swoim eseju rozpoznacie i przeanalizujecie to stwierdzenie.

5. Niestety nie jestem w stanie sobie teraz przypomnieć, jakiego przedmiotu teraz uczę. Napisz esej na 7-8 stron o francuskich zegarmistrzach z XVI wieku, bądź o Wichrowych Wzgórzach. Upewnij się, że tematy te będą miały związek z moimi wykładami, o czymkolwiek by one nie były.

6. Chip i Dale Brygada RR był popularnym serialem dla dzieci z początku lat 90-tych XX wieku. Był on o czterech wiewiórkach i musze. Moja córka, która już się do mnie nie odzywa, uwielbiała go oglądać. Rozwiń temat na 7-8 stron.

7. Większość handoutów, które dostaliście w ciągu tego semestru, została odbita i zszyta niedbale. Samo tylko dojście do tego, jak odczytać otrzymany materiał jest znacznie trudniejsze, niż jego zrozumienie. Napisz esej na 7-8 stron, który zwali winę na kogoś innego niż mnie.

8. Internet, telefony bez przewodów, emancypacja kobiet. Współczesny świat to zagrożenie dla podstarzałych, białych mężczyzn. Czy sama profesura wystarczy? W dobrze zbudowanym eseju o długości 7-8 stron rozważ pięć sposobów na to, jak mógłbym utrzymać swoją niezasłużoną władzę nad innymi.

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.