blattdorf

Egzotyczne zwierzęta na sprzedaż!

In Dr. David Thorpe, Something Awful, Tłumaczenia on Marzec 22, 2010 at 10:22 pm

Dla odmiany, zwierzęta! Psy i tak są najlepsze.

Autorem artykułu jest Dr. David Thorpe, a oryginał można znaleźć tutaj.

***

SPRZEDAM EGZOTYCZNE ZWIERZĘ

WYŚMIENITĄ SOWĘ otrzymałem dwa dni temu w wyniku źle wydrukowanego zaproszenia. Skosztowałem skrzydełko podlane sosem buffalo; mięsiste, ale trochę śmierdzi. 555-4682

HURAGAN HOMARÓW darmo właściwemu nabywcy. Dwa tysiące homarów w postaci huraganu obrócą człowieka do kości. Z dostawą do domu. 555-3201

NIE PRZEGAP TEJ OKAZJI: Grzechotnik teksaski! Darmo do bezpiecznego, wolnego od dzieci domu, jeśli odbierzesz go zanim trucizna dotrze do mojej g

NIEDŹWIEDŹ KLASOWY wytrenowany został, by uczyć podstaw matematyki i pisania klasom K-3, uroczo mruczy i ryczy! Uwaga: niedźwiedź NIE JEST łagodny. Pilnuje swego terytorium. 555-7731

UPRZYZWOICONY SKUNKS. Za radą przyjaciół włożyłem wiele wysiłku, by zrobić z tego skunksa przyzwoite zwierzę. Teraz jest szczery i bezpośredni, ale nadal śmierdzi jak cholera. 555-TWAG

ŻÓŁW BEZ SKORUPY. Mój żółw, Albóndiga, wyrwany został ze swojej skorupy przez okoliczne dzieci. Teraz tylko ślizga się wokół, wygląda żałośnie; nie mogę już dłużej na to patrzeć. 555-0491

WIELKIE PANDY SPRZEDAM! Podobno są rzadkie, ale cały czas przewalają mi kosze na śmieci i ciągle biją się z moim kotem. W zeszłym tygodniu uwięziłem sześć pand. Sztuka – $8 milionów, gotówką. 555-9428

EROTYCZNA PAPUGA WOLNA, towarzysko i prywatnie. Preferuje obytych dżentelmenów, którzy wiedzą jak traktować papugę. Kawalerom dziękujemy. Tylko biali (nie jest rasistką). 555-SQAK

DZIWNĄ JASZCZURKĘ ZNALAZŁEM na moim podwórku! Waży 20 kilo, czarna sierść, wydaje dziwny, przypominający „szczekanie” dźwięk, kiedy- (urwane)

KIEDYŚ MAŁA LORI ZA $28. Mam maleństwo od sześciu lat. Dzieciaki go uwielbiają, ale przez te lata trochę urósł. Teraz bardziej pasuje do niego nazwa lori duża. 555-0303

8 LWÓW MORSKICH od wielu lat smrodziło moją kanapę i nie zanosi się, żeby chciały sobie pójść. Przykleiłem każdemu taśmą banknot $50. Twoje, jeśli zabierzesz stąd te prz-kl-te, gburowate stworzenia. 555-3842

HEJ, TO JA, TEN Z OGŁOSZENIA WYŻEJ. Dałem kolejne ogłoszenie, bo chcę się też pozbyć tego cholernego fortepianu. Przez to słone piżmo lwów morskich, struny przerdzewiały. Do fortepianu także przykleiłem $50. 555-3842

ZAZDROSNA KACZKA nie chce mnie zostawić w spokoju, pomimo rozwodu. Bardzo mściwa kaczka. Kaczka jest pasywnie-agresywna, umie działać mi na nerwy. Chyba cierpi na depresję maniakalną. Zamienię na nową żonę. 555-1411

MIEJSKI ŁOŚ był kiedyś miłym łosiem o wielkim sercu, ale bardzo się zmienił po tym, jak wdał się w hip-hopową subkulturę „dresiarzy”. Muszę skierować go na dobrą drogę. Lubię rap, ale gołym okiem widać, że ma zły wpływ na łosia. 555-6012

3-LETNI EWOK UWIELBIANY PRZEZ DZIECI. Dobrze wychowany, spokojny, skory do zabawy. Muszę się go pozbyć, bo mój najmłodszy syn ma uczulenie, a najstarszemu odgryzł kciuk, kiedy próbował pogłaskać ewoka po twarzy. 555-2295

BUDOWLA SŁONIA $300. W sprzedaży jedynie fundament słonia. Bez dodatków, bez wypełnienia. 555-4113

STARY GREK na sprzedaż. Ręcznie wyselekcjonowany z grupy 8 starych Greków, których ojcem był Apostolis, rasowy zwycięzca Kensingtonskiego Pokazu Starych Etnicznych Ludzi roku 2003. Wspaniały rodowód. Obiecujący. 555-1790

PROSIACZKI Z MAŁYMI ŁAPKAMI zamiast racic! Chyba są z Peru, ale nie musicie wierzyć mi na słowo, bo- (ogłoszenie urwane – przyp. tłum.)

NA SPRZEDAŻ: MATRYCA JASZCZURA. Rzadka okazja, by stać się właścicielem jednej z sześciu matryc jaszczura, z której można wyprodukować niezliczoną ilość wysokiej jakości duplikatów. Przechowywane na 6 taśmach o gęstej jakości zapisu magnetycznego. 555-0192

OSTATNIA SZANSA! Mój stos drewna opałowego oblazły skorki! Kto chce je sobie zatrzymać, niech się lepiej pośpieszy, bo zaraz spryskam je środkiem trującym, żeby moje dziecko mogło tam bezpiecznie zamieszkać. 555-9334

SKORUPA ŻÓŁWIA gotowa do natychmiastowej przeprowadzki, dla odpowiedzialnego testudina. 555-04922

RZADKI LEMUR. Dzikie wymarły, ale jeden trzymany w zamknięciu. Sierść koloru jaskrawozielonego, pomarańczowego i fioletowego. Ma głos o skali pięciu oktaw. Inteligentnym niczym bystry sześciolatek. Darmo do dobrego domu ponieważ prowadzę tak ekscytujące życie, że ten zwierzak wydaje mi się nudny. 555-0185

SZUKAM ZWIERZAKA

CZY MA KTOŚ PSY? Poszukuję szerokiej oferty psów niezwykłych. Mogą być dziwne i surrealistyczne. 555-7483

„ZAGROŻONE” ZWIERZĘ potrzebne do konserwatywnej audycji radiowej, aby coś udowodnić. Gatunek nie gra roli. 800-555-TALK

SZEŚĆ WYDR ŚREDNIEGO ROZMIARU, najlepiej nie z klatki, organiczne i nie solone. NIE szukam wydr zasuszonych lub w puszce. Do przepisu potrzebne są świeże wydry!!! 555-7207

POZWOLENIE na znęcanie się nad zwierzętami? Wydają takie? Może w jakimś systemie ograniczaj i handluj? Muszą przecież jakieś istnieć, do filmów i nie tylko. 800-555-TALK

SZUKAM WYGODNEGO ROBAKA. Robak musi być wygodny! Nie może być ciasny lub napięty… (urwane)

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.